Zašto Herceg TV smeta Gordana Aćimović?!

Zašto Herceg TV smeta Gordana Aćimović?!

Zašto jednoj lokalnoj Herceg TV koja je po svemu režimska – i po uređivačkoj politici i po načinu finansiranja i po vlasničkoj strukturi – smeta Gordana Aćimović, koja je povjerenik SDS u Trebinju? A ne smetaju očigledni slučajevima sukoba interesa i zloupotreba javnog novca u kojima učestvuje i ova medijska kuća.

Gordana Aćimović, povjerenik SDS-a za Trebinje, koja je na konferenciji za novinare protekle sedmice sa liderima opozicije iz Hercegovine, na temu protesta povodom dokapitalizacije HET-a, javno istupila ispred ove stranke i dalje se nalazi na poziciji šefa u Upravi za indirektno oporezivanje BiH na Graničnom prelazu Ivanica, iako u Zakonu o državnoj službi u institucijama BiH Član 16. tačka e) piše da državni službenik ne može biti član upravnih i drugih odbora političkih partija i ne smije slijediti instrukcije političkih partija, kaže se u vijesti Herceg TV.

Teško je povjerovati da “objektivnoj” Herceg TV smeta “sukob interesa” ili da su motivisani pravdoljubljem, jer prije će biti da je režim zabolila sporna pres konferecncija kojoj je Gordana Aćimović kao povjerenik SDS bila domaćin, kao i činjenica da je opozicija uspjela da zaustavi spornu dokapitalizaciju HET-a koja je pobudila veliko interesovanje javnosti, a koja je trebala da posluži da se na mala vrata krene u privatuizaciju ovog strateškog preduzeća za Republiku Srpsku.

Jer da je Herceg TV do pravde i zakonitosti našli bi bezbroj primjera stvarnog sukoba interesa unutar vladajuće nomenklature, ali se ova medijska kuća nikada time nije bavila. Ili npr., da u svojoj “objektivnosti” jednom otvori pitanje načina finansiranja pojedinih medija, pa i same Herceg TV, odnosno kako to da vlasnik jednog nezavisnog medija bude na listi vladajuće stranke na izborima, a da se i dalje “prodaje” kao nezavisan.

https://zurnal.info/clanak/za-pola-godine-dobila-87-hiljada-km-javnog-novca/22263

Možda za početak da iz Herceg TV odgovore na pitanje kako to da je privatna televizija  kroz tri tendera prije dvije godine inkasira preko 87.000 maraka javnog novca – iz kase Grada Trebinja, Elektroprivrede RS (ERS) i Hidroelektrana na Trebišnjici (HET). Iako su uslovi u tenderima bili kao pisani za nju, istraživanje “Direkta” je tada pokazalo da ih Herceg TV u najmanje jednom od tri slučaja, ipak, nije ispunila, odnosno da su joj neki od ugovora protivzakonito dodijeljeni?

Ili, da ova medijska kuća možda ispita kako to da Luka Petrović koji očigledno interesno stoji iza Herceg TV, može biti i generalni direktor Elektroprivrede RS i generalni sekretar SNSD, kada Zakon o sukobu interesa u institucijama vlasti Bosne i Hercegovine, kao i Zakon o sprečavanju sukoba interesa u organima vlasti Republike Srpske jasno propisuju nespojivost funkcija direktora javnog preduzeća i izabranog predstavnika?

Bilo bi dosta pitanja koja bi trebalo postaviti prije nego što bi se mogla osporiti domaćinska uloga Gordane Aćimović na pres-koneferenciji SDS, a koja je svojom temom očigledno dobro zabolila vlast.

ISTOK

CATEGORIES
Share This